Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2007

Οι σκέψεις της παραλίας για τη νέα σεζόν

24 σκέψεις που μπλέκουν στο μυαλό σου λίγο πριν επιστρέψεις στις υποχρεώσεις του Σεπτεμβρίου

1. Ποτά και μπύρες κομμένα για τον επόμενο μήνα.
2. Μόλις γυρίσω οργανώνω το πρόγραμμα μου ώστε να τρώω κάθε μέρα πρωινό. Και θα μειώσω το κάπνισμα.
3. Όχι άλλη ταβέρνα για καιρό. Να μάθω να μαγειρεύω και κανένα κανονικό φαγητό. Όχι μόνο ομελέτες και μπριζόλες.
4. Να θυμηθώ να πάρω λιαστές ντομάτες και αμυγδαλωτά πριν φύγω.
5. Άντε πάλι χωρισμοί του καλοκαιριού… Καλή ήταν η Σερραία που γνώρισα στη Σαντορίνη, αλλά έχουμε πολλές δουλειές από Δευτέρα.
6. Αλλά κι άλλος βαρύς χειμώνας μοναξιάς; Αφού την έχω ερωτευθεί, και είναι και καλό παιδί η Σερραία…
7. Φέτος θα την πάρω την προαγωγή.
8. Γιατί πολύ απλά δεν θα ξαναπάθω κρίση της επιστροφής. Άσε τους άλλους να βρίζουν που γύρισαν στα ίδια μέρη και βλέπουν τις ίδιες φάτσες.
9. Αν και μου’ χει λείψει η γραμματέας του Θάνου.
10. Υπόσχομαι να μην μπω σε ξένα χωράφια. Αφού την είδε πρώτα ο Μπάμπης, δεν κάνω κίνηση.
11. Μόλις τον φτύσει (ή παρ’ ελπίδα τον βαρεθεί) θα κινηθώ.
12. Πως ξανασυνηθίζεις να ξυπνάς πριν τις 2;
13. Πρέπει να κρατήσω το μαύρισμα τελικά, μου πάει. Κι ο Ωνάσης έλεγε ότι το μυστικό της επιτυχίας του ήταν ότι κρατούσε το μαύρισμα του όλο το χρόνο.
14. Ωραίος κώλος.
15. Θα προλάβω τις εκπτώσεις να πάρω καινούριο κοστούμι;
16. Να μπω σε πιο μεγάλο σπίτι ή να κάνω ανακαίνιση που θα μου έρθει και πιο οικονομικά;
17. Πάλι υπερανάληψη θα κάνω για να πληρώσω τους λογαριασμούς.
18. Πρέπει να διαλέξω καινούριο χρώμα για τους τοίχους. Χάλια ήταν το γαλάζιο πέρυσι.
19. Κούρεμα.
20. Και θεραπεία προσώπου στο σπα.
21. Να το πάρω το διαρκείας ή πάλι πεντάρες θα τρώμε;
22. Του χρόνου θα πάω εξωτερικό.
23. …και θα έχω φτιάξει πλήρες 6-pack.
24. Μήπως να τα παρατήσω όλα και να γίνω ψαράς/ αγρότης / ποιητής;

Δεν υπάρχουν σχόλια: