Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2007

5 Μυστικά του P.D.

Γιατί η πρόσκληση του Patsiouriou δεν μπορούσε να μείνει αναπάντητη (ή μήπως αναπάντεχη;)

1. Κάποτε έκανα δύο εβδομάδες κοπάνα από τη δουλειά, λέγοντας πως είχα τρακάρει με ταξί. Και το μόνο που έκανα ήταν να γυρνάω στην γειτονιά μου και να κοιτάζω τα δέντρα και τις βιτρίνες.

2. Η «πρώτη» μου ήταν ψυχάκι με χαρτί. Το πρώτο μας βράδυ το περάσαμε με εκείνη να μου περιγράφει την απόπειρα αυτοκτονίας της, και η τελευταία μας κουβέντα σε κρεβάτι ήταν «μου πιάνεις ένα κίτρινο κι ένα ροζ χάπι από το κομοδίνο;».

3. Στην πενταήμερη, ενώ προσπαθούσα να «σκοράρω» με μια Σερραία το τελευταίο βράδυ, άρχισα να ξενερώνω τόσο πολύ με την πάρτη της (και με έναν μαλάκα φίλο μου στο διπλανό κρεβάτι που δεν μπορούσε ούτε την ζακέτα να βγάλει από την δικιά του) που έκανα πως κοιμόμουν για να την ξεφορτωθώ. Τελικά ούτε εκείνη έφυγε, και ξέμεινα με όλο το σχολείο να με κράζει πως αντί να γαμήσω ροχάλιζα (ο μαλάκας φίλος είπε να πάρει εκδίκηση που δεν πήδηξε ούτε κι εκείνος και με έκανε ρόμπα)...

4. Έχω πάρει τηλέφωνο σε αστρολόγο-μαγολόγο-ματζουνολόγο. (Μην ρωτήσετε γιατί).

5. Έχω πέσει στο γονατάκι... (Γι’ αυτό μην το σκεφτείτε καν να ρωτήσετε).

6 σχόλια:

david santos είπε...

Helo!
Very good
Tank you

S`agapo greek

patsiouri είπε...

Θεέ μου, όπου πάω τον βρίσκω μπροστά μου τον κύριο από πάνω! Λές να ψάχνει νύφη στο Ελλάδα σάν μία αντίστροφη Ζαχάρω??

Καλά, δέν τα σχολιάζω τα μυστικά σου, θέλουν ανάλυση και βιάζομαι!
Ψυχάκι με χαρτί έ??? Είδες ειδήσεις σήμερα?

Sigmataf είπε...

δεν σε είχα εντοπίσει.
Γράφεις πολύ καλά.
Έψαξα και τα παλιότερα σου και κάποια μου άρεσαν πάρα πολύ.

PD είπε...

Καλημέρα everybody. Monsieur Santos, gracias.
Πατσιουράκι, ψυχάκι με χαρτί είμαι κι εγώ θέλω να εξομολογηθώ... Και τις ειδήσεις τις αποφεύγω τελευταία... Έχω τα ψυχολογικά μου φαίνεται.
ΣΤ ευχαριστώ και ανταποδίδω.
Κι επειδή χθες το χαμογελάκι έσκασε όταν ο ουρανός φάνηκε γεμάτος χάρτινα πουλιά, είθε κάθε μέρα να πετάνε οι αετοί πάνω από τα κεφάλια μας και να ταξιδεύουν τα όνειρα μας λίγο πιο ψηλά από τις ταράτσες των φυλακών μας...

Άρης είπε...

Ας΄ τα πάρουμε ένα ένα ...

1. Καλά έκανες να το ξανακάνεις
2. Και αυτά τα ροζ είναι μούρλια αλλά ένα βοηθά θέλει 2 3
3. Και όμως αυτά μένουν δηλαδή εγώ καλά έκανα και πήγα με έτοιμα πράγματα ;)
4. Καλά πες μας τι σου είπε και αν βγήκαν ...
5. ΟΚ δεν ρωτάω

PD είπε...

Εντροπία, μου είπε πως δεν θα ξαναγυρίσει. Αλλά ξαναγύρισε (ή εγώ την έκανα να γυρίσει κτλ).
Και καλά έκανες που πήγες με έτοιμα πράγματα.
Bonjour...