Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2007

Στοματικό Σεξ

Τα 30 πιο καυτά πράγματα που μπορείς να πεις σε μια γυμνή γυναίκα

1. «Καλημέρα»
2. «Σε πειράζει να το πάω αργά;»
3. «Δεν μπορώ να σταματήσω να σ’ αγγίζω».
4. «Θες να έρθεις μαζί μου στο ντους;»
5. «Θέλω να φιλήσω/γλείψω/αγγίξω κάθε εκατοστό πάνω σου».
6. «Λατρεύω την γεύση σου».
7. «Το αισθάνεσαι κι εσύ;» (όπου «Το», μια απίστευτη συναισθηματική ευφορία)
8. «Πεινάς; Μείνε εδώ. Θα πάω να σου φτιάξω ένα μπουρίτο».
9. Το όνομα της – ολόκληρο το όνομα της – ακολουθούμενο από ένα «Γουάου».
10. «Θα ανάψω εγώ το φως».
11. «Θα ακυρώσω τα σχέδια μου αν μείνεις εδώ μαζί μου για το υπόλοιπο σαββατοκύριακο».
12. «Καμία δεν το είχε κάνει αυτό μέχρι τώρα».
13. «Να το ξανακάνουμε;»
14. «Λατρεύω το (προσθέτεις ένα μέρος του σώματος της) σου».
15. Τίποτα. Απόλυτη, απελευθερωτική σιωπή. Μπορείς να την κοιτάζεις, να την πιάσεις, να την αγγίξεις, αλλά μην κάνεις ούτε έναν ήχο. Αν δοκιμάσει να μιλήσει, βάζεις το δάχτυλο σου στα χείλη της.
16. Ενώ κοιτάζετε έξω από το παράθυρο ανθρώπους που δεν είναι μαζί της στο κρεβάτι όπως εσείς: «Κορόιδα».
17. Ενώ κοιτάζετε το φεγγαρόφως να αντανακλάται στο ταβάνι: «Τι βλέπεις;»
18. «Πάω να φτιάξω καφέ».
19. «Το να ξυπνάω μαζί σου είναι ακόμα καλύτερο από το να κοιμάμαι μαζί σου».
20. «Ας χουζουρέψουμε σήμερα».
21. Οποιαδήποτε χρήση της λέξης «σέξι». Ειδικά: «Είσαι τόσο σέξι».
22. «Σφίξε το χέρι μου όταν το νιώθεις πραγματικά καταπληκτικό».
23. Λέξεις που τελειώνουν σε «άρα». Ναι, ακόμα και το «ψωνάρα» όταν είναι σχετικό.
24. «Δεν υπάρχει τίποτε άλλο που θα προτιμούσα να κάνω τώρα».
25. «Είμαι έτοιμος για άλλον ένα γύρο».
26. «Γαμώτο, μου έλειψες».
27. «Τι λες για ένα μασάζ;»
28. Παιχνιδιάρικο γέλιο.
29. «Μην μ’ αφήσεις ποτέ».
30. «Κοιμήσου. Θα κοιτάξω εγώ το μωρό (δηλαδή εκείνη)».

Δεν υπάρχουν σχόλια: