Πέμπτη 17 Μαΐου 2007

Μαθήματα της Άνοιξης

Επειδή μπορεί να μην τα αναγνωρίζεις, κι επειδή γι’ αυτό ακριβώς είμαι εγώ εδώ (ή μήπως όχι τελικά;) διαπίστωσε αυτά που η άνοιξη σε μαθαίνει κάθε φορά που εμφανίζεται.

1. Δεν υπάρχει ευτυχία που να κόβεται στα τρία.
Υπάρχουν όμως πολλά γυναικεία outfits που και της μοιάζουν, και πολύ εύκολα κόβονται σε τόσα κομμάτια (και σε ακόμα περισσότερα όπως αποδεικνύει τελικά και το καλοκαίρι).
2. Οι πεταλουδίτσες είναι σαν τα ζόμπι.
Δεν είναι χορτοφάγες. Γιατί αν ήταν δεν θα μας έπιναν κάθε υποψία φαιάς ουσίας κάθε φορά που περνούν από δίπλα μας (και μας ξεσηκώνουν ποικιλοτρόπως).
3. Η δουλειά δεν είναι ντροπή.
Αλλά εσύ προτιμάς να κάνεις πράγματα για τα οποία κάποιοι ντρέπονται. Όπως ας πούμε να πεις πως έχεις ίωση (σαν κι αυτή που είχε η γκόμενα/ο γκόμενος σου π.χ.) και δεν μπορείς να πας στη δουλειά, αλλά να καταλήξεις στην παραλία να κατεβάζεις ουζάκια με τον ήλιο να παίζει ρακέτες στο κεφάλι σου.
4. Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη, το μόνο που εύχεσαι είναι να μην υπάρχει δρόμος γυρισμού.
Γιατί κάθε ΣΚ, ή τριήμερο που το «σκας», είσαι σίγουρος πως θα είναι το τελευταίο που θα επιστρέψεις, γιατί περνάς τόσο μα τόσο καλά τελικά που δεν θυμάσαι κανέναν ουσιαστικό λόγο για να επιστρέψεις.
5. Τα email θα μας κλείσουν το σπίτι.
Εμένα δεν μ’ έχουν κάνει αλήτη (ακόμα τουλάχιστον), αλλά οι γυναίκες έχουν πάρει φωτιά και δεν κάθονται καλά (για να τιμήσω το ιστορικό στιχάκι του μέγιστου αοιδού Billy Καρρά). Παραδείγματα email που εστάλησαν σε φίλους άνδρες από φαινομενικά μη λυσσασμένες «κυρίες».
Τσουτσούνια σε σχάρα, ανάμεσα σε φωτιές και μπριζολάκια, με λεζάντες τύπου «τέτοιους μεζέδες περιμένω…». Πορνοmail με cum shots και subjects τύπου «μοιάζω με τη Φανή Δρακοπούλου (σ.σ. την αοιδό του «θέλω να τα πιω»). Φωτογραφίες από βραζιλιάνες με string που δεν θα χρησίμευαν ούτε για λαστιχάκι για τα μαλλιά, συνοδευόμενες από ατάκες τύπου «εγώ δεν φοράω τέτοιες αηδίες, μου χαλάνε το μαύρισμα».
6. Ο κινηματογράφος είναι αυστηρά χειμωνιάτικο σπορ.
Καλές ταινίες από Οκτώβριο πάλι, και θερινά μόνο για το γιασεμί και όσα βαριέσαι να περιμένεις στο DVD.
7. Ποτέ δεν είσαι αρκετά γέρος για να σταματήσεις να βγαίνεις.
Ακόμα κι αν έχεις ξεχάσει πως είναι η νύχτα μετά τις 2 στην πόλη, όμορφα μπαράκια με ωραίο κόσμο, θα ανοίγουν πάντα. Κι εσύ, τέτοια εποχή θα συνειδητοποιείς πάντα, ότι δεν είσαι όσο μεγάλος έχεις «ψήσει» το κεφάλι σου πως είσαι.
8. Τα κομπιούτερ είναι για τους βόρειους.
Γιατί όσο κι αν έκλαψα για το laptop μου που χάνω, όταν ξανάπιασα μολύβι και χαρτί (ή ακόμα καλύτερα πένα), ένιωσα σαν παιδάκι που του έδωσαν παιχνίδι, και γιατί μόνο την άνοιξη τελικά μπορείς να κατέβεις στην αμμουδιά με το μπλοκ σου και να ψάχνεις την δωδέκατη λέξη που μπορεί να περιγράψει ένα κύμα.
9. Οι γυναίκες πρέπει να φορούν μόνο τακούνια.
Ειδικά οι ελληνίδες («μύτη ψηλά, κώλος χαμηλά» που λέει κι ο γνωστός κάφρος Κωνσταντίνος), τα έχουν περισσότερο ανάγκη. Και γιατί όσο κι αν λέμε ότι οι μπαρετούλες, τα πασουμάκια, τα σανδάλια και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, σας κάνουν κοριτσάκια κι άλλες τέτοιες αηδίες, τώρα που βλέπουμε γάμπες, μπουτάκια και λοιπά, θέλουμε τακούνια. Ψηλά. Πολύ ψηλά.
10. Ο θεός είναι ένα αστέρι.
Ο ήλιος είναι ένα αστέρι μεσαίου μεγέθους. Φαντάσου τι δύναμη έχει ο θεός, αν μπορεί με τόσο λίγο φως περισσότερο να σου αλλάζει τόσο πολύ τη ζωή.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αχ pd τι μας κάνεις πάλι....θέλω να δω πότε θα γράψεις κάτι για το καλοκαίρι.... μας ανάβεις φωτιές για την άνοιξη για το καλοκαίρι δηλαδή τι θα σκαρφιστείς????
¨ψηλά τακούνια?????¨
φιλάκια....

patsiouri είπε...

Άχ, εμείς τον πόνο μας και ο pd εδώ πέρα κυνηγάει μελισσούλες...παλιοζωή!

Και πόσο συμφωνώ μαζί σου για τα τακούνια, κι εγώ τα λατρεύω καλέ μου φίλε, για τράβα περπάτα τα όμως άν τολμάς! (μή φοβάσαι, δέ θα το πώ!)

Επειδή όταν γιάννω με το καλό σκοπεύω να χτυπήσω κάτι ψηλές πλατφορμίτσες, φελλός, κόκκινες, ποιά η γνώμη σας monsieur????

Jane E. είπε...

τρίτο αχ, ευτυχώς που δρόσισε αυτές τις μέρες γιατί εγώ δε θ' άντεχα να χάσω το δικό μου λάπτοπ από θερμοπληξία, χεχε:p

Άρης είπε...

Νωρίς αρχίσαμε φέτος να μιλάμε για άδεια και βλέπω να έχω άσχημο τέλος, ευτυχώς εδώ στους Βαρβάρους ο καιρός τους κάνει υποκλίσεις φέτος και έτσι δεν έχω τρελαθεί για άδεια ακόμη …. αλλιώς θα σε έβριζα χαχαχα

PD είπε...

Αγαπημένα μου παιδιά, η απόδειξη ότι ο ‘από πάνω’ μας κάνει πλάκα, ήρθε αμέσως μετά το ανέβασμα του ανοιξιάτικου post, θυμίζοντας σε όλους πως δεν έχει σημασία τι νομίζουμε, αλλά τι παθαίνουμε.
Spai, πάντα εκτιμούσα τις γυναίκες που άναβαν με τα λόγια μου, όσο για το καλοκαίρι, απλά λίγη υπομονή.
Pats μου, παρά την πραγματικά προκλητική πρόταση σου, θα αρνηθώ να φορέσω τακούνια (προς το παρόν λέω ποτέ, κι ας ξέρω τι σημαίνει το να λες κάτι τέτοιο), αν και καταλαβαίνω τον πόνο σας. Αλλά ως γνωστόν, αγαθά κόποις κτώνται. Όσο για τις κόκκινες πλατφορμίτσες, η μόνη μου παρατήρηση είναι να συνοδεύονται κι από το απαραίτητο μινάκι φορεματάκι (καλύτερο από το φουστάκι).
Jane, σου εύχομαι ποτέ να μην νιώσεις τον πόνο των χαμένων Doc, την πλήρη καταστροφή των πολύτιμων αρχείων σου. Έχασα κείμενα της δουλειάς, ιδέες, σημειώσεις, μικρά κομμάτια από βιβλία εν εξελίξει, τα κέρατα μου τα τράγια. Backup αδέρφια, σε εξωτερικούς, σε flash discs, σε ότι μπορείτε. Και hard copy για κάθε σιγουριά.
Εντροπία, δεν νομίζω ότι είναι νωρίς, απλά μεγάλη η άνοιξη (πολύ early Πάσχα, μακριά η ξηρασία κτλ), και για αυτό όλα μοιάζουν πιο δύσκολα και μακρινά. Κουράγιο σε όλους μας. Κι όπως πάντα...
Καλημέρα και καλή τύχη

patsiouri είπε...

Πω πω πακέτο, για τα αρχεία σου λέω...συμμάζεψες τίποτα???

Όσο για τα φουστάκια...τα απεχθάνομαι, μου θυμίζουν μικρά ενοχλητικά κουνούπια!

Φορεματάκια και πάλι φοεματάκια!