Δευτέρα 7 Μαΐου 2007

25 Γυναικεία Κλισέ και πώς να τα αντιμετωπίσεις

Ο τέλειος άντρας, ο άντρας ο σωστός, ο πρόστυχος, ο έξυπνος ο γοητευτικός, δεν της είναι αρκετός. Αλλά εσύ έχεις την κατάλληλη απάντηση για όλα.

1. Νομίζεις ότι πάχυνα;
Να σε δω… Να σε ξαναδώ… (Κοιτάς επίμονα τον κώλο/ το στήθος της, οπότε γελάει και αφήνει την ερώτηση να πέσει)
2. Tι σκέφτεσαι;
Αν ο Ροναλντίνιο θα παίζει εξτρέμ και ο Κακά πίσω από τα σέντερ φορ/ Την εντροπία του σύμπαντος/ Πόσο συχνά κάναμε σεξ πριν τα παιδιά
3. Όχι (και εννοεί Ναι)
Είσαι σίγουρη;
4. Δεν υπάρχουν άντρες πια
Εμένα πως με βρήκες;
5. Μα τέτοιο χρώμα παπούτσια/τσάντα δεν έχω…
Στα πόσα χρώματα ολοκληρώνεται η συλλογή δηλαδή;/ Ούτε κι εγώ/ Έχεις όμως τα μπλε, τα καφέ, τα ροζ, τα κόκκινα, τα μαύρα…
6. Θέλω λίγο χρόνο για μένα
Τρεις μήνες είναι αρκετοί;
7. Προτιμάς να δεις τους φίλους σου από εμένα;
Θα είμαι βαρετός αν μείνω απόψε μαζί σου μωρό μου…
8. Δεν βγαίνουμε πια έξω, όλο DVD βλέπουμε, μόνο για φαγητό και για σινεμά πάμε
Πάμε να αρχίσουμε μαθήματα ταγκό τότε (στο δεύτερο μάθημα θα τα παρατήσει)
9. Την κοίταξες; Γιατί την κοίταξες;
Για να βεβαιωθώ ότι είσαι ομορφότερη γλυκιά μου
10. Δεν θα’ ταν όμορφο το παιδάκι μας;
Το ποιο;
11. Αλλιώς ήσουν όταν σε γνώρισα
Κι εσύ δέκα κιλά λιγότερη, αλλά δεν το κάνω και θέμα
12. Δεν με προσέχεις καθόλου πια
Σε προσέχω όταν δεν φοράς ρούχα
13. Αυτός ο φίλος σου ο Μήτσος σε έχει χαλάσει
Δεν τον λένε Μήτσο/ Η αντρική φιλία είναι ιερό πράγμα, δεν το αγγίζουμε
14. Πως σου φάνηκε η φίλη μου;
Πολύ καλή. Με τέτοιες κοπέλες να βγαίνουμε συνέχεια (αν σου άρεσε) Πολύ καλή - σκέτο (αν δεν σου άρεσε)
15. Με τσιμπάνε τα γένια σου
Και μετά μου λες ότι θες να κάνεις και botox/ Δεν είχες το ίδιο παράπονο πριν
16. Αυτό το στενό τζινάκι γιατί δεν το φοράς;
Πριν πέντε λεπτά δεν μου έλεγες ότι πάχυνα; Κι ότι πρέπει να κάνω γυμναστική;
17. Πάλι εγώ από πάνω; Δεν έρχεσαι εσύ λίγο από πάνω;
Θες να αλλάξουμε στάση; Doggy style…
18. Περιμένω να αδιαθετήσω και πονάω (όταν έχει νεύρα) – δικαιολογία για τα πάντα Μήπως να βγω με τα παιδιά τότε
19. «Όχι ακόμα»
Τάντρα από αύριο
20. Εγώ τον άντρα τον θέλω να έχει χιούμορ
Ναι και προτιμάς τον Γούντι Άλεν από τον Μπραντ Πιτ…
21. Έχω να του μιλήσω από τότε που χωρίσαμε
Ναι αλλά όλο για αυτόν μου μιλάς
22. «Αμάν με τη μάνα σου»
Μπαμ (η πόρτα)
23. Όλα τα γουρούνια την ίδια μούρη έχουν
Κι όλες οι κότες με τον ίδιο τρόπο κακαρίζουν…
24. Δεν σου έχω εμπιστοσύνη ακόμα
Μικρό παιδί είμαι ακόμα, έχω όλο τον χρόνο μπροστά μου για να την κερδίσω
25. Δεν είναι αυτό που νομίζεις.
Α, αυτό είναι δικό μας

5 σχόλια:

Jane E. είπε...

Θα σε πειράξει αν πω.. πως το 90% των απαντήσεων θα εξόργιζαν μια γυναίκα...:p

Ο χειρισμός είναι δυνατό όπλο στις ανθρώπινες σχέσεις, αρκεί να γίνεται σωστή χρήση. Αυτό που δένει μια γυναίκα του 21ου αι με τον άντρα είναι η αίσθηση της ασφάλειας < ειλικρίνεια + ευθύτητα + κατανόηση.

Να σου δώσω ένα παράδειγμα. Αν θέλει να ψωνίσει ένα φουστανάκι:
-Μα σε αυτό το χρώμα δεν έχω...

Αν δεν της το αγοράζεις από το πορτοφόλι σου, απλά χαμογελάς και κατευθύνεστε στο ταμείο -χέστηκες με ολίγα λόγια. Διαφορετικά:
-Σε επόμενη εξόρμηση στα μαγαζιά αγάπη, πλήρωσα νοίκι βλέπεις χτες.

Η δική σου απάντηση όμως -witty μεν- θα πυροδοτούσε μιαν αλυσίδα ερωταπαντήσεων δε μ' έναν καβγά επίλογο... θα έτσουζε πολύ η σκηνή! (Και φυσικά θα αγόραζε το φουστάνι)

:p

patsiouri είπε...

Αχ pd, πολύ έγκυρο το ποστάκι, μου θύμισες αναρίθμητες γνωστές μου, στη γυναικεία περιγραφή, μιλάς όμως για τόσο mainstream καταστάσεις....

Υπάρχουμε κι εμείς οι ιδιαίτεροι που πολλαπλασιαζόμαστε σάν τις μύγες τον τελευταίο καιρό, μόνο στα blogs να ρίξεις μια ματιά...

Βρές μας κι εμάς έναν κώδικα επικοινωνίας μεγάλε Μάγιστρε!

PD είπε...

Jane e. Δεν θα με πειράξει καθόλου, ο σκοπός των απαντήσεων αυτών δεν ήταν ποτέ να τις ηρεμήσουν άλλωστε. Να εξωτερικεύσουν τις καταπιεσμένες μας σκέψεις τις συγκεκριμένες στιγμές έχει. Όσο για την συνέχεια των γραπτών σου, φοβάμαι πως έχεις απόλυτο δίκιο (να ξέρεις ότι αυτό το ‘witty’ με τρέλανε by the way).
Pats μου, για όλες εσάς τις λατρευτές υπόλοιπες, απλά δεν έχω τέτοιες απαντήσεις. Για τις mainstream καταστάσεις και για τα κλισέ ζούμε έτσι κι αλλιώς (για τις πιο σπάνιες, όμορφες στιγμές ευτυχίας, υπάρχουμε). Όσο για τους κώδικες επικοινωνίας, επιφυλάσσομαι για μελλοντικά post.
Καλημέρα και καλή τύχη (σε αγοράκια και κοριτσάκια).

lazinio είπε...

pw pw all time classic.

Άρης είπε...

Είναι ένα θέμα μεγάλο όμως για να μας δώσουν τις «σωστές» απαντήσεις γιατί νομίζω ότι και να πούμε το ίδιο κάνει, και χαίρομαι για την πρωτοτυπία ότι όλες σας είστε μοναδικές εννοείτε αυτό αλλά πια ‘κοτα’ θα παραδεχόταν την ιδιότητα της εεεε ;;; και βέβαια χωρίς υπονοούμενα για συγκεκριμένα πρόσωπα που εκτιμώ ιδιαίτερος, αλλά έχω μια γνωστή καρακοτάρα με περικεφαλαία, πιστεύετε ότι θα έλεγε ναι είμαι κότα ;;; δεν νομίζω η ξέρετε κάποιον αντράκλα που να το παραδέχεται ;;; οπότε …